Teskedsgumman

Jag saknar min mössa! Min stickade fina utslitna gråa mössa! Den ligger förmodligen i nåt dike någonstans på Örnäset. Jag blir liksom aldrig vän med min nya, svarta. Men jag ska ge den en chans till! Annars måste jag investera i en ny!

För övrigt känns det som jag är påväg att bli sjuk. Min hals strejkar och det spänner över pannan. Dricker te och mår allmänt piss. Har väl inte gjort allt för mycket idag eftersom orken ligger på noll komma nollnoooll. Hämtat min syster på dagis under ruschen, tvingats stå ute och frysa i lekparken. Även se på Emil i Lönneberga och spela ett snigelspel. Snart ska jag nog ta och flytta hem till mammi igen! Få lite lugn och ro!

Kommentarer
Postat av: carl

oj:P vad gjorde du där?

2008-01-22 @ 22:02:58
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: carlc

sant, men bra ställen:D

2008-01-23 @ 00:13:00
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0