Surtisdag

Regn, slask, plusgrader och det här ska kallas för januari? Värmen klagar jag absolut inte på, men blötan och regnet, de gör mig fullständigt galen. Man hinner knappt sätta ner sin fot på marken så är man gemomblöt. Varför ska de vara så att vädret påverkar ens humör så fruktansvärt ibland, damn!

Idag har jag flängt runt på banken och forex med Jonna. Sofia dök så småning om upp också. Lyckoostarna som ska åka till London på torsdag, på obestämd tid. Nåväl.. jag måste nog sno deras biljetter och hindra detta. Ska bara fundera ut en plan.

Sen käkade vi på MCM, nästan en helt värdelös macka som inte var värd femtio kronor. Blöta skor tog mig till bussen och mot Varvet. Såg på Nalle Puh firar jul med min treåriga syster, aldrig sett bättre film alltså! Okej, jag är jäklit neggo idag, men jag vet ju varför.

Imorgon blir det några sista öl på Olerays med Jonna och company, sedan ska vi ta ett tårfyllt farväl!

/E.

Kommentarer
Postat av: ewe

"knappt sätta ner sin fot på marken så är man gemomblöt" fel att skaffa normala vinterskor? ;) annars har man mycket liten rätt till att klaga :D

2008-01-17 @ 00:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0