Snöstorm i plusgrader


Vaknar upp strax efter tuppen. Utanför fönstret har en snöstorm brytit ut under natten och ett orange flimmer från traktorens lampa fladdrar förbi. Jag har en lugn och skön dag trots att jag mer eller mindre  börjar känna mig som en hemmafru med barn.

Imorgon 09.00 ska jag infinna mig på Roasters för en arbetsintervju. Jag är skeptisk. Men jag får se hur det verkar trots onda aningar. Har ju trots allt en annan intervju på tisdag!
JOBB JOBB JOBB PENGAR PENGAR VÄRLDEN VÄRLDEN VÄRLDEN!

"Mammor går inte på daaaagis, dom går på vårdcentraleeen"
Sara 3 år.

Kommentarer
Postat av: ewe

nåååå hur gick det idag dÅ? :D

2008-01-25 @ 21:23:38
Postat av: josefin grundell

hoppas jobbintervjuven gick bra :)

2008-01-26 @ 00:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0