Party lördag!

Så var jag ensam i en stor lägenhet inne i stan. Snoret rann från näsan och min hals värkte något fenetriskt. Men så börjar det plötsligt ringa hundra tals gånger i min mobil. Folk har hört rykten om att jag sitter inne med en tom lägenhet och vill hemskt gärna komma och dricka bira! Jag säger nej nej och åter nej. Men på något vis lyckas alla övertala mig och det strömmar in folk. Förfest at my house! Sedan blev det utgång på Olerays och sedan vidare på Cleo. En toppenkväll! Jag är verkligen inte svår att övertala.. så snälla försök inte om jag en gång säger nej!

Skumt och skruvat - igen. Skulle jag vilja beskriva den här kvällen som. Jag lyckas alltid med något. Idag är det ingen bakis dag och ingen ångest heller. YEAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0