Nyårsafton

Så var det 2008 nu då! Den första dagen på året har jag tillbringat i mjukisbyxor framför teven, datorn och sedan en massa sömn. Kan inte påstå att jag mår som en prins idag efter gårdagens bestyr. Smällar man får ta, I GUESS!

Ja, det var party hos Edvin igår. En hel hög med människor bland alla brukar, flaskor och glas. Det spelades gitarr och det var allsång. Det var hemskt trevligt! I ungkarlslyan fanns ingen vinöppnare så jag och en okänd grabb knackade dörr i hela trapphuset men ingen var hemma, så det var bara att knata till nästa hus. På andra dörren öppnar ett slem, gud så pinsamt. Jag kände igen honom men förmodligen inte han mig. Jag knäckte en vinöppnare men den andre höll. Så jag fick min flaska öppnad till slut. SKÅL SKÅL SKÅÅÅÅL! Databordet brakade ihop och datorn for i golvet, även sängen brakade. Haha, är de fest så är det! YEE!

Finns massor om denna fest att berätta men jag tror jag håller in på detaljerna. Just nu vill jag bara ha JUICEEEEEEE! Är påtok för slö för att orka gå och köpa de själv. Bah!


image21

GOTT NYTT JÄVLA ÅR! 08!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0