Måndag


Jag känner mig väldigt ansvarslös faktist. Har varit hemma i ungefär sju veckor snart och inte har jag fått fingrarna ur arslet för det. Men det har varit så fullt upp med annat, jag har liksom inte tagit mig tiden till att engagera mig. Men idag har jag faktist sökt lite jobb, en början iaf. Börjar bli trött på att bo hemma eftersom man aldrig riktigt får vara ifred och göra som man vill. Eller, springa uppe om nätterna snarare. Måste fixa till dygnsrytmen, den är helt fucked up! Ett jobb och en lya, de skulle sitta jävligt fint!

Har bakat kladdkakemuffins idag! Sjukt gott må jag säga! Tyvärr tog dem slut på en gång för syrrans kompisar var rätt glupska. Nåja, ett parti TP och sedan lite film med dem. Haha, förlåt Louise men du har ju så trevliga kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0