Hey there people, I'm Bobby Brown!

Några dagar har gått och jag har hängt runt. I tisdags hade vi filmkväll hemma hos jonna. Mot småtimmarna när alla skulle tränga in sig i bilen för att åka hem tyckte Elisabeth att vi skulle köra lite OXOXOX. De hela slutade med att Marcus slog på cdn och ut strömmar Frank Zappa  - Bobby Brown och ett lugn sprider sig över oss. När de första raderna börjar sjungas så hänger alla i bilen på. Så jävla komiskt. Tror vi skrattade en halvtimme efteråt till de!

Onsdag - Jag, Jonna och Elisabeth drog till skolan och hälsade på våra gamla lärare. Ulf blev verkligen jätteglad när vi kom! Riktigt kul att snacka lite skit med min trogne Ulf. Han har hjälpt mig så mycket. Ett stort tack till honom!
Sedan blev det fika på TA i ungefär fyra timmar. Vi tjejer har verkligen problem, riktiga problem!

TODAY - Torsdag. Kände mig helkonstig när jag vaknade och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig an. Har sovit jättedåligt och drömt skumma drömmar. Jag ringde iaf till Johan och bad honom komma in till stan senare för en fika. Vi snackade skit några timmar och drog sedan en vända på stan. Nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart kila iväg till Jonna.

Må gott! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0