Days

Nu är jag tillbaka! Har haft en otroligt skön helg måste jag säga. Lagat nya matrecept och tagit de coolt. I lördags var jag och Elisabeth och såg basket på hälsans. BG spelade. Vi snackade skit för ett bra tag fram över. Nu är fröken i Thailand. Sorligt nog. De går bra för Jonna borta i London men jag önskar ändå att hon kommer hem snart. Baah! Även Adam har lämnat Luleå idag.

Igår packade jag min väska och åkte hem till mamma igen. Här är det lungt och välstadat. Bortsett från hemma hos pappa där småsyskonen skriker i mun på varandra och det ligger leksaker i vart enda hörn. Tror aldrig jag varit där så länge som två veckor i sträck.

Idag har jag och Evelina flängt runt på stoheden och inhandlat nödvändigheter plus lite extra roliga saker.
Nu sitter jag och laddar upp inför intervjun imorgon. Det ska nog gå bra. Förhoppningsvis lite bättre än i fredags. Eller ja, det gick väl bra men det är absolut inget jobb för mig! Men vi får se som sagt!

På återseende/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0