Wiiiiee!

Yeee! Jag har en egen dator! ÄNTLIGEN! Herregud vad skönt! Nu kan jag flytta hem till morsan igen, lovely! Tack Johan för att du fixade åååt mig! Underbaaart! Nu låter jag ju som värsta nörden, men vafan! Paah!

Ikväll blev det fika på TA med Jonas och Johan. Massa skitsnack och jag kom fram till att är det nu man har blivit vuxen, då man diskuterar A-Kassan? Hmm. Sedan fick jag följa med Jonas på hemliga uppdrag, väldigt spännande. Imorgon kanske jag och J ska dra till gamle Jöönas och laga lite käk, orka flytta till Boden? Vafaan! Nåja, tänkte bara meddela världen detta. Måste slagga så jag orkar ge gärnet på träningen imorgon!

Natti!


Kommentarer
Postat av: josefin

sister hazel rockar ju :) hihi, hörru hoppas du hade en bra alla hjärtans dag :b kom på att jag glömde säga det igår :O hehe, men bättre sent än aldrig..

2008-02-15 @ 07:09:10
URL: http://tarjajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0