Väntan

Ja, vad gör man medan man sitter och väntar på att sina väninnor ska storma in genom dörren? Man dunkar musik på högsta volym eftersom ingen annan är hemma och försöker sprida lite partystämning. Dricker kaffe och kliar sig fundersamt i huvudet och undrar hur denna kväll ska bli. Jag kunde för övrigt inte somna försen 05 imorse och vaknade klockan 09. Så många timmar sömn har det inte blivit.

Har varit på storheden och handlat med tjocka familjen och jag fyndade massvis med färsk pasta och tortelini med mozarella. Så middagen får väl utgå ifrån det. Har snart varit helt vego i två veckor. Knappt så att jag tänker på det eftersom kött sällan stoppades i min mun. Igår bakade jag oliv och- fetaost muffins. Riktigt gott!

Vädret är lovande. Varmt ute och ingen slask. Kvällens outfit är nog färdigplanerad också, tror jag.

Dunk och klunk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0