Tööörschhdag!

Trena trena treeeena och trena så benen går av! Kunde knappt stå efter passet men de kändes gött!
Blev ben/mage igår. Det är skönt när träningen tar. Snart är jag som hulken!
Kan faktist gå normalt idag, imorgon lär det vara värre. Tur att jag har överkropp på schemat imorrn!

Ett snabbt möte med jonas igårkväll, så jävla kul att se hans nuna igen! Min gamla kära vän som jag inte sett på ett år! Som den gången vi gick vilse i trettiofem minusgrader på nyårsafton och jag slet sönder mina kläder! BAHAHA! Fan vilka minnen!

Idag ska vi ta ett rejält snack Jonas och jag. Johan ska även haka på! De blir fika fika fika, och ingen bulle för min del! Nu ska jag pudra näsan och göra mig redo!

Tjiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0