Snurrigt och snöigt

Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Blev party i fredags trots allt, verkligen oväntat. Hah. Det var trevligt och mina läppar blev röda av vinet. Måste tillägga att man blev väldigt full på det också. Snurrig lördag och snurrigt allting. Jag och tjocka familjen for ut på storheden. Farmor hade vi också med oss. Sju snurriga människor och min kjol var inte för kort. Lördags middag och promenad i lånade skor. Johan kom över och pappa tog på sig skjorta. Vi bakade brownies och blev feta. Filmen "G- som i gemenskap" var en snurrig rulle. Magnus Uggla? ye. Söndag som alla andra söndagar och det är snöstorm ute. Jag besteg stormen och plumsade över fotbollsplan. Raggmunkar till lunch. Hemma framför datorn nu, jag har vunnit en basketbiljett. Tänker inte gå. Söndag likamed kvantum dag. Får se om jag pallrar mig dit. Imorgon är det jobb som gäller. Hejdå.


 

Partyfredagen ye o syster o jag tar fånbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0