Om man är stor och stark måste man vara snäll!

God morgon! Jag är som vanligt uppe tidigt och myser. Idag blir det jobb och inte så mycket mer med det. Kommer förmodligen var riktigt trött ikväll när jag kommer hem. Så jag lär behöva en rejäl dos med sömn den kommande natten. För mitt schema inför helgen är fullspäckat. Känner redan hur stressen börjar krypa i mig.

Igår blev det ganska klart och tydligt bestämt ang tjejmiddagen på lördag. Den ska hållas ute hos Maja i Sävast. Och alla ska klä sig som en seriefigur. Idéen är verkligen rolig men jag har inte kommit på vem jag ska vara ännu. För att hämta lite inspiration så for jag, Evelina, Sälen och Johan iväg på massa leksaksaffärer igår. Killarna blev verkligen som treåringar. Ja, dom är faktist också bjudna på våran tjejkväll. Men de får komma några timmar senare. Ser fram emot denna lördag, pheeeett pheeett!

Nu måste jag fixa kaffe och allt vad de nu heter! Ärtsoppa och pannkakor idag? Nej, tror inte det. Hej!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hhaha :D gillar rubrikn ;) såg nyss reklamen

2008-02-28 @ 08:37:15
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Emsan

Ja, jag har tänkt att jag ska sätta min in i alla sådana ämnen. Jag vill gärna läsa till kostrådgivare och personlig tränare. Men jag ska först avsluta vad jag håller på med nu, haha! :)
Ha en jättebra torsdag!

2008-02-28 @ 10:31:29
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0