Muskler av marmelad

Kunde knappt röra mig ur sängen i morse. Idag var det inte pga trötthet (nog för att jag var trött) utan för att jag har sjukt med träningsverk. Igårkväll kände jag ingenting, men i morse och nu. Herregud. Här har vi någon som är vältränad! Paaah.

Har städat och donat på här hemma nu några timmar. Dammsugning och dammning kvar. Men det tar jag en annan dag, ym. Syster har förbjudit mig att lyssna på musik på hennes dator eftersom jag bara förstör hennes playlist, ye. Så jag rotade runt bland massa gamla CD-skivor och drog igång massa 60-tals poprockelirockpop. Rätt soft att städa till.

Nu tänkte jag dra till kulturenshus och hänga lite! Resterande punkter för idag får vänta! Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0