Morgon stund har guld i mun

Jag förstår inte vad problemet är, jag kan inte sova. Oavsett om jag stiger upp före fan, aktiverar mig hela dagen och sedan lägger mig i god tid somnar jag inte försen vid nolltvå snåret ändå. Så jag läser och läser och läser för att somna, eftersom jag har lärt mig att man inte ska kliva upp utan ligga kvar i sängen. Hoppas de ger med sig snart, jag är less på sömnproblem.

Ja, så nu sitter jag här och gäspar som en dåre och ska snart iväg och träna. Har varit vaken sen nollåtta och laddat upp med frukost, omelett. Är helt kraftlös, så döm mig inte på gymet! Paah!

Två dagar kvar till personalfesten, hm. Vet inte varför jag längtar så mycket men jag tror det kommer bli kul. Skönt att lära känna alla lite innan man börjar också. Hoppas på vettigt trivsamt folk!

PS. Ge mig en lägenget DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0