"Mini Anna Skipper"

Puuuh! Kom precis in från en joggingtur. Det var nästan lite för kallt för att vara ute och springa. Men solen sken och jag kunde inte låta bli, det var så länge sen sist. Lovar att jag är hetast i springbraller, hah! Nu ska jag snart äta lunch och samla nya krafter för om några timmar blir det att gymma!

Satt tidigare och läste lite artiklar om vad mat innehåller. Jag är väldigt skeptisk mot hel& halvfabrikat och äter det nästintill aldrig. Och jag lovar, det var riktigt snuskigt vad saker och ting innehåller. Hade tänk köpa en bok där det står vad alla E-nummer betyder. Kan vara intressant att veta. Ja, jag är ju rätt nördig så. Men jag tycker det är intressant om "matens betydelse för hälsan" om jag ska uttrycka mig så. Så om någon vill ha lite tips och råd om mat, recept, träning osv så ställer jag gärna upp! Jag brinner för det! Halleluuuuuuja! (Nej, de där lät konstigt)

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag är också jätteintresserad av sånt! :)
Hoppas du får en bra dag!

2008-02-15 @ 11:44:57
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: josefin

joo, jag hade en fin dag igår :) hihi..

aah, jo det går fint, fast jag e inte så haj på alla apparater där på gymmet, men jag gör framsteg :D man känner sig lite duktig iaf när man e och tränar :D åhåå, härligt .. jag tänkte börja springa sen när snön försvinner :D

2008-02-15 @ 15:40:43
URL: http://tarjajosefin.blogg.se
Postat av: jossan

åhåå, fint med en personlig tränare, ^^ det är väll johan? eller har jag läst helt fel :D hahaha..

jaaa, men jag brukar springa där på rullbandet, :D hihih och cykla :D

2008-02-16 @ 01:17:21
URL: http://tarjajosefin.blogg.se
Postat av: Emsan

Mat, hälsa, kost, träning och allt sådant inspirerar mig och jag skulle kunna sitta i timmar och bara prata hälsa! Såå kul och intressan. Något jag brinner för skulle man kunna säga! :)

Ha en toppenbra lördag!

2008-02-16 @ 10:54:19
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: ewe

yees, fast är väl tusen gånger mörkaer än jag tänkt från början, fanns inga bra brunrödorangea :P så är mörkare än jessicas typ :P men är väl rätt ballt tillsammans med luggen ;D

2008-02-16 @ 13:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0