Lördag ja jävlar!

Lördagen blev klockren! Sanna och Evelina kom omkring tretiden och vi började med att gå igenom alla kläder Ewe hade med sig. Hon hade beställt en massa som var förstort åt henne så jag och Sanna gick igenom allt. För min del blev det två klänningar, ett långt linne och en kortärmad bolero med knappar. Allt kändes väldigt somrigt. Tjejsnack tretusen och gud vet hur mycket vi surrade. De slutade med att vi fick börja räcka upp handen när vi ville få något sagt eftersom alla pratade i mun på varann. Vi lyckades laga mat och få i oss samtidgt som vi korkade vin och knäckte öl. Turordning i dusch och diverse. Sanna fick äran att fixa mitt hår och Ewe mitt smink. Alltid kul med lite ompyssling. Lagom heta vid 21.30 tog vi bussen till Ewe. Där satt killarna och lirade GH3 och pimplade diverse alkoholhaltiga drycker. Vi spelade charader och sjöng karaoke. Jävlar så roligt det var. Eftersom jag inte kan sjunga drog jag till med den manliga basrösten flum tretusen. En riktigt lyckad rolig kväll! :) Bilderna och filmerna gick jag igenom idag, det var ju så att man fick ont i magen av att se sig själv sjunga. Haha, nåväl.

I veckan har jag mycket att uträtta. Men ingen stress! På fredag är det personalfest. Fan vad grymt, och jag kommer ha den coolaste sommar outfiten! Hell yeah!

image37

SKRUVAD? - JAG ÄR ALLTID SKRUVAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0