Happy daaays!

Vilken underbar dag! Har hängt runt med gamla Bettan hela dagen. Så kul att träffa henne igen. Vi sprang runt som yra höns på staden och fyndade och en fika hann vi allt med. Hon berättade om sin Thailandsvistelse och det lät helt jävla underbart. Så vi kom fram till att vi ska åka dit på typ ett år och resa omkring i några månader. LOVELY! Även ett samtal med Jonna fick vi. Hon satt på en bar i London och skulle precis dricka en bärs. De kräket! Hon tänkte vi också dra med till tland. Oslagbar trio.

Nu är jag iaf på väg till Evelina. Vi ska fixa våra utstyrslar inför imorgon. Jag har äntligen kommit på vad jag ska vara. En update av mimmi pigg med motorcykel style. Haha, kommer bli fett grymt. E ska hjälpa mig att sy. Har köpt lila legings och ett lila siden band till håret. Resten blir spännande. Skinnjackan rotade jag fram ur mammas garderob. Helt oanvänd och svin tuff. Det blir nog grymt. Ska slagga på soffan hos E så jag slipper åka så många vändor. För vi ska möta Sanna rätt tidigt imorgon och sedan bär de av till Sävast!

Vi hörs på söööööndag mina vänner! Hoppas ni kommer ha en lika trevlig helg som mig!
TADAAAAAA! TJOHEJ!

Kommentarer
Postat av: jossan

joo, men att jag hittade ett spår igår, jag och syrran drog ut med skidorna :D så jag har faktistk varit duktig :D hahaha.. jaa, jo men dundret har ja ju, men jag har inga slalom skidor, det suger :/ hehe..
¨
men snart är mitt lovslut, shitman :O jag får panik!!!!

2008-03-01 @ 11:51:08
URL: http://tarjajosefin.blogg.se
Postat av: Emsan

Ja, det är väldigt fullt upp här jämt och ständigt! Derför ser jag fram emot sommarlovet nu! :) Jaha, Var, hur, när bodde du här? Trivdes du?
Jag ska absolut ha dig i åtanke när jag blir egenföretagare! :)
Yes, nu har jag minsann sett torsdagens Skipper! Bra som vanligt och kul med ny inspiration!
Ha en jättebra helg nu!

2008-03-01 @ 14:15:32
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0