frelörsönmåntisons

Blooooogga blogga blogga! Puuh, ibland känns det jobbigt och nu har jag ju halkat efter rejält!

I fredags blev det middag och alkohol hos Jonas i Boden. Johan var även med. Hemfärd mot midnatt och nästan ingen sömn under natten fram till lördag morgon. Det skyller jag på dålig ventilation i mitt rum och en gapig syster. Första dagen på jobbet var alltså i lördags. Herregud, kaos som fan och jag var snurrigare än hönan agda. Söndagen gick lite bättre och måndagen var det inga problem med alls. Jag jobbade på fint och ingen diff i kassan heller, kanoon! Måttligt trött efter dessa tre dagar.

Igår blev det träning. Drog med syster eftersom det är gratis vecka på Helex nu. Haha, vi körde ett relativt roligt pass och jag var lagom trött efteråt. Ärtsoppa till middag. En sväng på stan med mamma och syster blev det också. Eftersom mamma hade lovat oss en shoppingrunda. Så nu har några nya plagg hängts in i min garderob, ye!

Idag har jag städat i ungefär 6-7 timmar. Gått igenom tonvis med papper, foton, skolarbeten, osv osv osv. Fanns inget slut. Blev iaf tre stora påsar med skräp. Nu är allt väl organiserat, dammfritt och fräscht i mitt rum. Ska bli skönt att gå och lägga sig! Räknade för övrigt mina böcker, 111 stycken! Plus lite kokböcker så blir det ungefär 120. Och jag har inte ens en bokhylla, ja ni kan ju tänka er. Beställde två nya idag från bokrean också.


Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag tror mina ögon dras till allt som handlar om hälsa och mat, vare sig det är bloggar, böcker eller kundvagnar! :)
Hoppas du får en bra fortsättning på denna veckan!

2008-02-21 @ 08:27:12
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0