Fredag, IGEN?!

Gomorrn' SVERIGE!!

Klev upp kl 08 och åt frukost. Fiberhavregryns gröt med kokosflingor i (aldrig provat förrut), blåbär och skivad banan. Kanel och havremjölk. Klockrent! Har hunnit med endel denna morgon faktist, har lagt kidneybönor och kikärtor i blöt. Får se vad jag hittar på med dem sen. Och nu kokar jag ärtsoppa, ye. Den blev en favorit så var tvungen göra det igen. Men ett jävla pill med alla skal som ska tas bort, paah. Fan, jag känner mig redan gammal. Fast jag tycker ju om att pyssla och dona.

Har blivit dåligt med träning denna vecka, men jag har så ont i örat. Får hoppas de går över snart, orka öroninflammation? Bleeh. Om någon timme så ska Evelina komma hit. JIPPIEEEEE! Vi ska ha en heldag, vad det nu kommer innebära vet jag inte riktigt ännu. Ikväll kanske vi sammanstrålar med grabbarna grus eller något, ja. Allt är ännu oklart.

Nu kaffe och lite P3 lyssning. PETRE ÄGER!

Trevlig heeeeeelg!

   

Kommentarer
Postat av: Emsan

Haha, vad skulle du vilja bannlysa? Berätta! :)
Hoppas du har en bra fredag!

2008-02-22 @ 14:35:51
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: josefin

jaa, jo det är värsta härligt när man har varit och tränat, man blri som värsta glad :D hhaha.. okeje, har du gått och blivit sjuk? jag var typ sjuk förra veckan, men nu e ja frisk och nu har jag sportlov, YEAH :D

2008-02-23 @ 10:42:44
URL: http://tarjajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0