YOU AND I

Personalfesten igår var toppen, riktigt roligt! Vi skålade ikapp och lekte massvis med galna lekar. De kunde ha slutat på ett bättre sätt, men men. Orkar inte lägga ner energi på att tänka över de nu. Idag har jag strosat runt på stan och slösat pengar på söta saker. Bland annat världens sötaste pyamasbyxor med små små små rosor och små små små röda prickar på. Åh jag älskar dem! Supermysiga.

Legat i sängen sen klockan fyra. Ungefär. Kikat på film och ätit b&j glass. Half baked, mmm! Och en annan liten sak, jag vann nomineringen som årets glädjespridare. Åh, så glad! De värmde. Sötare arbetskamrater får man leta efter.


Miss you, natti.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har din kamera kom jag på nu ;)

2008-12-14 @ 10:18:06
URL: http://jejjearbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0