Where does the good go

Gokvääääll! Har varit en halvjobbig dag idag och inte nog med det, det spökar en förkylning i min hals och i huvudet. Sådär snurrigt febrigt ajajont. Hoppas de går över! Har sprungit runt på stan halva dagen och några köp blev det. Myströjor till tusen, fyra stycken. Bra bra. Har även varit och firat min lillasyster som fyllde fyra år igår, grattis! Och nu har jag precis kommit hem och fryser som sjutton och är arg på slasken som infinner sig på gatorna. Men nu behöver jag i alla fall inte gå ut mer idag, tack för det. Har åkt buss fem gånger idag, tokjobbigt! (Ville bara poängtera de). Nej nu kommer minsann Jimmi alldelens snart så, hej så länge!


Kommentarer
Postat av: ewe

Tyckte jag kände igen rubriken ;D lyssnade på låten så sen t som igårkväll..

2008-12-04 @ 20:47:04
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0