back in your head

Jag vill inte bli sjuk! Men de är tungt att andas och min näsa snorar och jag är mest av. Kul jul! Precis haft möte på jobbet och de var lika trevligt som vanligt. Men jag tycker alltid att mötena infaller på mina lediga dagar, nåväl. Jag och Jenny handlade på Coop så vi fick gofrukost i alla fall. Efter mötet drog jag med Elin, Rickard och Johan och spanade in de nya butikerna som öppnat. En kosmetik och en klädaffär. Åh hittade sötaste klänningen. Men jag har gett mig själv köpförbud nu så de blir inget. Typiskt. Handlade en hel del igår plus att min "galaklänning" inte var den billigaste. Påtal om den klänningen, den var ju förstor. Så jag väntade med att skicka tillbaka den för att se om de skulle få in några mindre storlekar och igår minsann, då fanns de. Så nu är en extra liten svart skapelse påväg hem till mig. Iiiih, men nog är jag nervös att den inte ska passa, hah. Nå. Idag har jag inte en grej planerad, skönt som tusan. Funderar på att bädda ner mig i soffan och kika på en film. Men mja nja jag vet inte. Vet jag någonsin något.. ?

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0