Sikta mot stjärnorna!

Hur ska man kunna somna när man känner sig så upprymd? Så upprymd över så många bra saker att man blir high on life och sig själv? De är helt omöjligt och då menar jag just det också. Mitt huvud är proppfyllt med positiva tankar, funderingar och en massa längtan. Jag skulle vilja göra ett glädjerop och ett glädjeskutt. Ååååååh! ÅÅÅÅÅÅH!

Förändringar sker oftast inte ensamna. Utan när en förändring kommer, kommer de flera. Påtal om förändringar just nu så, jo. Min blogg känns påtok för ostrukturerad och inte riktigt som jag vill att den ska vara. Jag flyttar den andra januari, kanske min blogg också gör. Något nytt. Jag vill ha den som den jag är och känner mig. Eftersom de aldrig blir som jag tänkt. Åh, kunde inte ens få till de där bra. Hur som helst, håll utkik!

Sikta mot stjärnorna. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0