tjugotredje

Står i köket och skuttar runt i mina rosiga pyamasbyxor. Elvispen går för fullt, nu igen. Men de är bara för mysigt att baka så jag kan inte låta bli. De blir kärleksmums. Under förmiddagen har jag uträttat några ärenden. Årets sista julklapp är köpt, nyårsblåsan är fixad och några fina fynd från Kupan fick också hänga med hem. Syster och Evelina fick bli mitt fina sällskap. När bakandet är färdigt ska jag slå in de sista paketen och sedan bara vila. Ska jobba fem timmar ikväll, men de känns rätt okej trots att de är dagen innan julafton. Då slipper jag åtminstone sitta rastlös och vänta på imorgon. Hoppas bara jag kan somna ikväll.

På återseende/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0