tjugotre

Nu har jag fint julklappspapper och presentsnöre. Nästa lediga stund ska jag spendera på att slå in alla klappar och skriva fina julkort. Har visserligen några till att köpa, men de får jag fixa på måndag. Nu vankas det massa jobb tre dagar framöver. Tungt. Idag har jag hängt runt med Johan och Jennifer. Först fick vi åka massa bil runt hela Luleå, ja men de var ju kul. Visst Jennifer? Johan är så duktig på att köra. Sen blev det några timmars fika på Åhléns. Jag blir så glad när det finns så många alternativ för oss vegetarianer, dööö! En tekaka med en plastig ostskiva, ska de vara nåt att hänga i granen? Nej tack. Blev en fet chockladbrownie istället och Johan fick gå och fråga om jag inte kunde få lite vaniljsås. Jag är visst missnöjd för allt. Nå, vi hade mys i alla fall. Tror jag känner mig lite nere pga detta skitväder, JAG ORKAR INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0