Snöborg

Inatt drömde jag om tonvis med snö och lastpallar. Fjorton lastpallar som var täckta med snö runt en fotbollsplan. Likt en snöborg. Jag och Rickard skulle öppna tillsammans och de var alltså restaurangen. Vi upptäckte de när vi gjorde "checklista öpgpnin". Ja, jobbar man inte påtok för mycket när de flesta drömmarna handlar om jobb? Jag är helt slut, så sjukligt trött i kropp och huvud. Jag vill ha jullov, snälla vill någon dela med sig? Trots att jag hade ett av de kortare passen idag (baara på åtta timmar) så känns de som att jag har jobbat minst trettio. Nu behöver jag mat och vila. Sen sömn. Hade egentligen velat gå och lägga mig på en gång. Imorgon ska jag upp nångång efter noll fem, hur låter de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0