Lyckliga dagar

Jisses, jag är helt stissig och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen?! Har varit en fantastiskt bra dag och mina mungipor är upp över öronen. Ja, sanna mina ord. Började med en skön morgon, kaffe, paketinslagning och surr med syster. Sedan for jag in till stan och mötte upp snyggingen Elisabeth. Åh, så trevligt! Inte träffat henne på månader! Vi lunchade på Wayne's och skvallrade som aldrig förr. Några timmar senare kom syster in till stan och precis när vi ska gå till pappa för "Lilla J" så ringer Jennifer. Åh så söt! Sprang tillbaka till Smedjan för att ta emot en julklapp. Jag svär, sötare paket får man leta efter. Kommer inte vilja öppna de ens! Efter många om och men var vi hemma hos pappa. Lite middag och småtjaffs och sedan julklappsutdelning. Jag hade inte förväntat mig ett endaste litet paket. Men, fick en superfin tavla i en gammeldags guldram på Sara och Emil. Massa verktyg (kanon) och Mamma Mia filmen. Guld eller? Och en rejäl slant på det. Tänkte väl att pengarna var till möbler som pappa hade lovat mig. Men icke, jag skulle tydligen få de också. Sötare pappa får man leta! Eller vad säger du Louise? Jag tror ingen blev så glad som min syster idag. Hon fick ett par efterlängtade skor och sedan dog hon. Ett objektiv till kameran som hon längtat ihjäl sig efter. Herregud, jag är så glad för hennes skull! Åh! Och pricken över i:et då, fyndade sötaste klänningen idag med. Ja, åh! Allt är så bra idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0