Lagom slut.

Jäklar vilken dag. Nu andas jag, för första gången sen jag klev upp klockan sex i morse. Jobb från tuppens timme fram till sjutton trettio. Då var jag lagomt slut efter en kaotisk dag med hur mycket som helst att göra. Pust! Hann inte in till stan och fixa de jag skulle så jag tackade gud för att Storheden har endel butiker som heter duga. Med fyrtioelva kassar tunga som bly och några timmar senare var jag äntligen hemma. En dusch och en filtallrik på det. Jag kokade. Jimmi kom över och vi såg på Färjan och käkade pestomackor. Mmm nu har jag precis plockat ihop allt jag behöver ha med mig inför imorgon kväll. Kommer ej hinna hem för att göra mig i ordning för Max-galan. Åh jag hoppas verkligen att de blir roligt! PEPP PEPP! Jag är redan speedad till tusen. Ja, om mindre än sju timmar ska jag befinna mig på bussen. Kanske skulle ta och sova nu?

Jennifer, är du min hjältinna då? I så fall går jag och lägger mig nu!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Ja Emma, det är jag! ;)

2008-12-12 @ 00:23:55
URL: http://jejjearbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0