Klänningskris!111!!!

Mmm, jobbat elva timmar idag. Handlat med mamma på Coop (Jag gillar inte Coop) och sedan snurrat runt med bilen på Porsön. Hämtade min klänning hos Jimmi, men nu är jag mest neggo och deppo. Den passade visserligen, eller egentligen inte. Lite andnöd sådär, lagomt svårt att andas i den. Herregud, en sån klänning tänker jag inte svassa omkring i oavsett hur fin den än är. De är inte värt, jag tänker inte lida pin! Happ, så vad gör man nu? Jag har tamefan ingen finklänning att ha! Har rotat igenom varenda vrå och Evelina fick rota igenom sina garderober också. Jag jobbar hela veckan så hur ska jag hinna fixa en ny liten pärla? Om jag har tur, riktigt tur.. kanske jag hinner på stan i knappa timmen imorgon efter arbetet. Om jag inte hittar nån då så stannar jag hemma på fredag! (Men de vill jag absolut inte... åh!) HJÄLP MIG NU!

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker både HM och Vila har fina små skapelser, korta, puffiga och tubmodell, kika in där :)

2008-12-10 @ 06:18:32
URL: http://saladgoesfat.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0