Ja eller nej, de är frågan.

Vadå jobb till tjugotvå? Halvmidnatt snarare. Är helt slut, men inte trött. Eller jo, men inte sådär så att jag skulle kunna somna. Trevlig fika med min far och hela högen idag. Pappa bjöd, lite plus i kanten. Han propsar på att jag ska önska mig en micro i julklapp, såhär inför flytten. Men en micro, vetesjutton. Jag tycker dom är så jäkla fula och jag vet inte ens om jag behöver en. Skulle vara för att kunna värma falafel i den då, eller gröt. När man är lite lagom lat. Mjam. Nä, men imorgon är jag ledig, mys. Synd bara att jag har så mycket att uträtta. Om jag känner mig själv rätt kanske jag lyckas pricka av två av hundra punkter. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jimmi

Sömntuta ;)

2008-12-08 @ 11:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0