Hejhejhej!

Jag äter vindruvor för att stilla de värsta sötsuget som infinner sig. De hjälper lite, men bara lite. Och nu är det inte alls länge kvar till den stora dagen, bara en två tre dagar. Imorgon ska vi ha Lilla Julafton hos pappa, men jag får nog inga paket. Jag tackade nej till den där sablans micron och sa att jag behövde möbler. Så vi ska köpa de när jag har flyttat (tolv dagar kvar!!!!). Men det blir nog mys imorgon ändå. Ska även hinna med en runda på stan med Evelina och kanske en lunch med Bettan som kommer hem från Örebro. Vore himla kul att träffa henne! Läänge sen. Nu ska jag drömma mig vidare i "Vänninorna och Kung Carl"

På återseende/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0