Update; Örebro del I

2008-08-01

Tuff tuff tuff tuff tuff. Tåg tåg tåg till Örebro i femton timmar. En blandning av svett, herrparfym och gammalt snusk trängde sig in i våra näsor. Försökte sova till och från men det var trångt varmt och kallt i omgångar. Men vi kom fram, tro det eller ej. En sommarfin Elisabeth mötte oss på stationen. Vi prata prata prata medan vi promenixade hem till henne. Frukost med vattenmelon, juice och ägg. Dusch och en shoppingtur på stan. Sen stekte vi framför slottet i minst hundra graders värme. Skönt som tusan.
 

Fina bruttor här vettni, Jonna och Elisabeth. Stekare!



       



När vi så småningom hade fått solsting allihopa drog vi hem och gjorde oss redo för kvällen. Utgång på Bettans jobb, Olerays. Jäklar så nice de var. Snackade skit, drack öl och lyssnade på ett band som spelade gamla godingar. Jonna hitta sig ett lammkött också, ojoj.



     Så söta var vi och några öl senare samma kväll..



 .. lite smått trötta och dragna. Kan tillägga att jag var mest trött medan Jonna var något helt annat. Fick en helt ny upplevelse, hon var riktigt full! De har jag aldrig sett förr. Jag fick en smäll i skallen av den galna kvinnan också. Va fan gick du på? Jo hon hade förståss jävligt obekväma skor. 
  

Kommentarer
Postat av: Jenna king

SÅ jävla full var jag inte.. mest sömnbrist och ett jävligt muntert humör ;)

och så var du rätt opepp så jag verkade säkert jätte packad i dina ögon.. blink blink

2008-08-18 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0