Ut i natten

Hej tjockisar! Kom precis hem från Jonna. Kikat på film och ätit massa nötter och choklad. Lite mackor med saltgurka också. Jag är mätt. Och trött. Både och lika mycket. Vet inte vilket som är jobbigast. Råkade visst somna lite i soffan där borta, kanske inte så konstigt. Varit vaken sen tuppen och jobbat hela dagen med. De är himla dimmigt ute så det var aningens vingligt på cykeln. Mycket mörker också.

Oj vad jag är trött, tror minsann jag måste fortsätta sova nu. Fast i min egen säng. Ska möta upp Johan imorrn klockan elva. Vi ska på Kupan för att leta nåt skojjigt att ha på oss inför 60-talsfesten på fredag. En lunch på stan borde vi också hinna med. Sen lite senare vid 16tiden blire att hooka upp med Jonna. Som vanligt.. när jag har en ledig dag är den fullspäckad. Men å andra sidan, varför inte?

Jag har skitont i örat. Jag tycker lite synd om mig själv. Juste det, på tal om ont i öronen och sådär, så fyndade ja finaste största mysigaste vita koftan på Myrorna idag. Hann en snabbis förbi där före jobbet. Mmmm!
Något mer jag tänkte på? Jo en hel massa saker. Men dom tankarna tar jag med mig ner i sängen nu istället. Haha, kanske lät skumt de där, hur som helst. Gonatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0