Socker fint

Min outfit inför imorgon är klar! Totalt klockren, tror jag minsann! Nu känns det riktigt roligt! For på Kupan med Johan och Elin följde också med. De hittade också lite grejjer till sina outfits, prima. Jag köpte först en klänning där men sedan hittade jag en som kändes tio gånger bättre, på Indiska. Mm fin fin fin. Blev lite annat smått och gott också. Vi käkade lunch på Sub&company och snackade skit.

I övrigt idag har jag inte gjort så mycket. Jo, möblerat i mitt rum! Nu kan jag faktist röra mig här inne och öppna garderobsdörrarna fritt, vilket är till en stor fördel.

Imorgon kommer Jenny och hämtar mig strax före tio, på morgonen. Då ska vi iväg och fixa med festen. Jag vet inte riktigt vad vi ska dona med, haha. Får väl se. Sen på kvällen har jag knappa timmen på mig att göra mig i ordning före de drar igång! Nä fan så roligt det ska bli, pepp pepp pepp!



60's or what? pom pom pom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0