September, lovely!

Hej alla fina. Snart är det september, bara jag som är förväntansfull? Känns så härligt med en ny månad. Dessutom startar den på en måndag, det måste vara ett litet tecken på något. Ett mycket litet åtminstone. En nystart. För det mesta och om det mesta. Jag hoppas att det blir en fin höst. Många saker som måste redas ut. Alltifrån jobb till privat. Åh så härligt! September. Så fint. Jag ska promenera mig igenom hela månaden. Bland löv och skogsmark. Dricka liter med te och läsa böcker. Hänga på kulturenshus och bli klok.  Införskaffa mig nya skor och en ny jacka för vintern. Jag fyller dessutom tjugo. Galenskap! Stora damen! Eller, kanske blir jag mer en tant?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0