Update; Örebro del III

2008-08-03

Vaknade upp med världens bubbla över huvudet. Ingen var hemma. Jonna befann sig på obefintlig plats och Bettan var på Ollan och knegade. Jag drack några lider juice, cola zero och käkade minst tre kilo vattenmelon. Sen mådde jag bra. Gjorde mig till människa och fick sen idén att promma in till stan på egen hand. Jo tjena, lättare sagt än gjort. Fick fråga mig fram, var inte de lättaste att hitta. Men till slut! Hookade upp med en borttappad Jonna och lammköttet. Hängde på Ollan och sedan drog vi en fika. Typ en kaffe. Alla var lagomt sega så tillslut slentrade vi hemmåt. Några mackor och sedan somnade jag och Jonna som små lamm.

Mot kvällningen sisådär vid åttatiden kom Bettan hem på världens party humör, vi stönade mest. Men inte hade vi något val, de var bara att slita sig upp och göra sig redo för utgång. Taxi till Olerays där vi mötte upp några av Bettans härliga arbetskamrater och sedan vidare till ett jäklit fint ställe som hette Njuta. Alla drack fina drinkar utom jag och Jonna. De blev visst bara en Cola. En light till och med. Vidare mot Björnstugan, hettere så? Mmmmm nice, helt klart. Ifall man nu hade varit på partyhumör. Jag och Jonna roade oss med att sätta poäng på grabbar. Herregud, Örebro må ha Sveriges snyggaste killar. DAMN! Fanns fan en på varje meter.
Vid nolltvå tog vi taxi hem. Lite äggröra som kvällsmat och sedan var de gonatt.




Bettan och Jonna på Njuta!





Jonna och ett stycke lammkött! Nej nu ska jag ge mig, han heter faktist Fredrik. Trevlig prick!

Kommentarer
Postat av: ewe

Tyckte inte han såg så ung ut, är väl det som är hela tanken med lammkött ;P

2008-08-11 @ 22:51:23
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0