Update; Örebro del II

2008-08-02

De fina vädret försvann och regnet kom. Jag och Bettan gick en tidig morgonpromenad i dropparna medan Jonna låg hemma i sängen och tyckte synd om sig själv. Var du lite bakis vännen?
Lite senare åkte vi blå buss till stan, eller var den grön? Jag och Bettan försökte hitta en top till skinnkjolen i fuskskinn. Tror ni vi hitta någon? Nejdå. Mötte upp Robin på stan, tjoho! Trevligt värre att få se hans nuna igen, efter sådär två år. Jonna fikade med lammköttet. Gumman, du blir väl inte sur när jag säger så? Jag fnissar inom parantes. MEST.

På kvällen blev det vin och drinkar hemma hos en som hette Johan, om jag nu inte har tappat minnet. En kompis till Robin. Jag tror vinflaskan vann över mig. Riktigt trevlig förfest med massvis av nya människor, men någon utgång blev det inte för min del. Dock ett rejält skrubbsår på knät, lite falafel med Robin och hans flickvän på ett hörn också.



Robin och en väldig trevlig kille som jag nu tyvärr inte kommer ihåg namnet på. Pinsamt. Blev inte så många bilder denna kväll, vad de nu kan ha berott på?


Kommentarer
Postat av: Jenna king

hahah lol skulle jag bli sur över de?

du skulle sett/hört therese sen när han kom över efter du dragit.. LOOOOOOL

2008-08-18 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0