Obekvämt

Gomorrn'! De är fredag, känner ni det? Hur blodet rusar runt extra snabbt i kroppen. Hur förväntningarna inför kvällen stiger desto mer klockan tickar.  Känner tänker känner efter igen och lite till. Nä, jag känner inget. Har endast jobb framför mig idag, från tolv till tjugotvå. Liksom hela veckan har bestått av jobb. Men jag har ledig helg, klart värt. Lite.

Igår hände det en grej som fick mig sänkt ned till botten. Kände mig så himla.. ordlös. Arg och ledsen på samma gång. Trampad på. Sårad! Finns en gräns till hur man kan bete sig. Men den kliver man tydligen över hur enkelt som helst. Tur att du finns Johan, vem skulle jag annars bolla mina tankar kring detta med om? Tack för att du är en kanonvän!

Ska dricka upp mitt te och fixa lite gröt nu. Ha en fin dag allesammans!
På återseende! /E.

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha, jag trodde det stod " ska fixa lite grönt nu" om du fattar va ja mena ^^

2008-09-01 @ 15:01:49
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0