NU SPELAR JAG ÄNNU HÖGRE!

Oavsett vilken tid på dygnet jag vaknar, alltifrån tre på natten till tre på eftermiddagen. Är det en radio som väcker mig. FINSK RADIO! Först trodde jag att det var mamma och Kjell som lyssnade men insåg snart att så var det inte. Må vara någon gammal gubbe eller bullbaks mamma. Denna radio är ett störningsmoment och jag måste hämnas tillbaka!  Hur? Rätt enkelt. Jag vrider upp volymen till MAX på stereon och trycker in en skiva med massa skrikmusik. Sedan går jag hemifrån och kommer tillbaka några timmar senare. Vore inte de något?! Jag är bara så trött på den där jävla finnen!

Helt seriöst, hur mycket regn kan det komma ifrån himlen? Är det verkligen möjligt att det kan regna typ en månad i sträck? Jag är så besviken på sommaren som aldrig kom. Kändes aldrig som det. Så nu måste jag väl dra till badhuset för att få använda min nya bikini.



God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0