Fy tusan!

Jobbat idag, tokskön dag. Mest glidit runt och druckit kaffe och juice. Stendött på människor. Så ska det tydligen bli hela September. Bra eller dåligt, hm de är frågan. Blir jobb imorgon med. Som idag, 13-22.
Längtar till måndag. Är ledig. Ska ha pysseldag. Oh! Vi får se vad det blir, mer exakt.

Lite andra saker som snurrar runt i mitt huvud. Varför gör man inte sånt som man verkligen vill? Varför ska det vara så himla svårt att ta tag i vissa saker? När det egentligen inte finns några hinder ivägen. Jag blir knasig på mig själv. Ska bli bättre på att göra det jag vill.
Mår inget vidare idag. Tänker lite för mycket. Vissa saker är för komplicerade. Hur löser jag dem? Nyss var allt mycket enklare. Lite som att hoppa från femmans gångertabell till sexans. Helt plötsligt mycket svårare. På en liten blinkning. De kommer över mig hur orättvist de kan vara. Jag vill inte gå med på det. Åhhh.
Fy fy fy fy fy fy fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0