Socker sött

Hej hopp grodan boll! Neeehej inte fick jag någon skön dag på stan i min nya skinpajj med en kaffe i handen och solen i ögonen inte. Hinner inte mer än vakna så ringer min kära chef och säger att de är kris i pannkakan och att de vore som pricken över iet om jag kunde komma till tio. Jaaaa tänkte jag vafan, okej! Så knegade på fram till sjutton och solen lyste fortfarande och det var skönt väder. Så jag knatade runt på storheden in och ut i massa butiker. Har fyndat en jättesöt vit/genomskinlig blus/tunika med knappar och broderi. Klart värt sextio spänn! Tacka vet jag rea! Och så har jag hittat en så himla fin klänning jag vill ha på mig på fredag! urrrrrrgh, dock på internet så ska springa in på HM imorgon och se om den finns i butik. Hoppas hoppas! Kan berätta sen om helgens planer! Shit vad jag är glad idag, hoho. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag blev mycket nostalgisk när jag såg BSB. Underbart var ordet! :) Nu längtar jag redan till de kommer hit nästa gång. Nästan.. Men jag gillade Spice girls också, var på deras konsert precis innan de splittrades! Hihi :)

Ååh, mer shopping, härligt! Vi får se om det blir någon för mig idag!

2008-04-17 @ 13:11:16
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0