Skrota april och hit med lönen!

April månad borde skrotas på tippen. Jobbat 11.30-19.00. Fick skjutss hem med en snäll ny tjej på mitt jobb. Suttit och snackat skit med syster och Henrik och sedan glott på barnmorskorna med mamma. Ja, varje människa är verkligen unik.

Nu är det jobb i fyra dagar till innan jag är ledig. Att jobba helg är verkligen de värsta som finns. För då är ju alla andra lediga, iaf de flesta som jag känner. Dvs att när det händer något är det på helgen. Som nu på lördag, sushi och födelsedags party hos Maja ute i Sävast. Grrrrr. Har inte riktigt bestämt om jag ska åka dit eller inte. Sitta där som ett nyktert fån bland alla fyllerister och sedan komma hem mot småtimmarna för att knappt få någon sömn innan man ska upp och jobba. Men sällskapet är ju ändå trevligt och det finns säkert veggie sushi för min del. Ja, de tåls att fundera på ett tag till.

Ledig måndag och tisdag och sedan jobbar jag bara onsdag. Sen får jag mig en hel veckas ledighet. Hade ju då tänk dra ner till Örebro för att hälsa på Elisabeth, och för all del Robin. Hoppas att Bettan kommit i så pass god ordning och inte ska jobba allt för mycket så att jag kan åka. Vore så himla kul! Eftersom jag får lön på tisdag dessutom. YAAAAAY! Min första riktiga lön på evigheter. Jag ska shoppa som en galning. Förhoppningsvis. Blir det ingen Örebro resa blir det mer shopping. Ja, de är jag fanimej värd! ;)

Kommentarer
Postat av: Emsan

Vad skönt att det gick bra hos chefen, det är alltid upplyftande!
Jag vill också åka till en nedrans massa länder! Men det kommer väl när man blir lite äldre, har jobb och kan ta semester när man vill (förhoppningsvis)!
Ha det superbra!

2008-04-10 @ 16:58:52
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: jossan

joo, ja jo det är kämpigt i skolan. men snart är det ju sommarlov så man har ju iaf något att se framemot.. :)

aah, kul att höra att du tyckte om min bakgrund, jag fick ngt ryck och göra om den lite så gjorde jag det :) Hihi..

2008-04-10 @ 17:51:37
URL: http://tarjajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0