Shopping!

Ugughghgu. Jag mår som en påse skit. Trots de har jag jobbar hela dagen. Pass två likamed mördarpass. Dvs 11.30-19. Men jag var uppe med tuppen och hängde på låset till butikerna i morse kl 10.00. Så nu har jag inhandlat min älskade efterlängtade skinnjacka. Blev en otroligt söt "sommarjacka" också. Trekvartsärm med spännen och stora knappar som man knäpper snett. Jackan är midjelång. Blev ett par Cheap Monday braller också. Yäääää. Nu kan jag bocka av lite på min "inköpslista".. den är väldigt lång.

Ska kurera mig nu och hoppas att jag mår bättre imorgon. Stäningnings pass med Anna och hon ska lära mig allt jag inte kan. Woooho!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Ja, nu börjar det vara något som liknar vår här i alla fall. Men om den stannar vet man ju aldrig.

Åååh, vad kul med shopping! Alltid kul när man blir nöjd!

Hoppas allt är bra!

2008-04-16 @ 22:17:55
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0