Pumpmuskeln

Jag försov mig inte i morse, gud vilken tur. Cyklade iväg strax före nollsju och kom i tid. Har lärt mig endel om öppningen och massa program på datorn, hit och dit. Men efter att ha jobbat tio galna timmar var det inte så lätt att koncentrera sig på massa siffror. Det var gröt i mitt huvud. Har precis kommit hem nu, känner mig konstigt nog inte så trött. Men det kommer väl snart. En dusch och lite mat så blir det bra. Hum, ska jag orka cykla hela vägen hem till Edvin sen, verkar vara ölande på gång. Nå, jag får se. Soligt och fint ute hur som helst. NU MÅSTE JAG HA MAT!


Kommentarer
Postat av: Emsan

Vad är det för något du jobbar med?

På Valborg ska jag åka till Uppsala och dra runt! Jag och en kompis våldgästar några som pluggar där. Jag hoppas det blir skoj! För övrigt är det skönt att bara vara ledig. Dock måste jag ju plugga så jag har ju det att tänka på. Men äh, det funkar! Vad ska du göra?

2008-04-28 @ 09:36:18
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0