Mysfredag-

Mmmmm nu är jag fylld med nötter och choklad. Sånt man förtjänar efter en hel arbetsvecka. Nu har jag helg. Efter jobbet idag tog jag och Evelina en sväng om på staden. Rabattkupong gav oss supersöta paraplyn och presentkort ett nytt nagellack. Kan inte beskriva färgen men den är riktigt fin. Jag stod som sagt över partyt idag och det ångrar jag inte. Haft en mysig middag med mammi o Kjeell, sånt man behöver ibland också. Imorgon blir det äventyr med fader och småsyskonen. Ska dessutom försöka få Anna-Karin att köpa min skinnjacka, haha. Får se hur de går. Middag på Varvet sen hyss med Evelina och Sanna. Sanna som har flyttat till Korpis är hemma på besök. Jotack, det var nog allt.

Ps. Grattis till Maja som fyllde 21 igår och till Henrik som fyller det idag. Fan vad gamla ni börjar bli. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0