Människor är som galna i flott!

Jösses och Jesus Amalia. Jag är helt jävla körd i skallen. Har stressat sen jag vaknade klockan tio i morse. Jag försov mig vilket inte var så roligt. Hoppar in i duschen och skrubbar mig ren de fortaste jag kan. Hinner inte mer än öppna badrumsdörren så ringer min chef och undrar om jag kan komma in tidigare till halv tolv. Jag säger att det är nästan helt omöjligt men lovar att skynda mig allt jag kan ändå. Kastar i mig grötfrukosten och inser att jag inte hinner cykla till jobbet idag. Springer till bussen som är försenad. Proppfull är den också och jag får stå upp. Klockar in fem minuter i halv tolv och klockar ut strax före halv åtta på kvällen. Kön tog aldrig slut. Galenskap. Totalt jävla galenskap. Som om folk trodde att de skulle svälta ihäj och som om de vore deras sista måltid. Nåja, fredag och löningshelg. Men sjukt var det!

Springer upp och byter om. Ringer pappa och försöker tigga skjutss men det var ungefär lika lätt som att få ett par äkta guldbyxor i julklapp. Får vänta på bussen i furtiofem jeekla minuter. Får sms från Walle som undrar om vi inte ska dra ihop ett gäng och dra ut på Cleo eller något. Jävligt kul tänker jag i en sekund och sedan avslår jag den tanken. Just det, jobb imorgonbitti halv åtta. Mja. En stund senare får jag sms av Edvin som undrar om vi inte ska ta en cykeltur. Herrejävlar. Plus att typ alla andra jag känner ska på Insomnia ikväll. Ja, dom är nog redan där. Fan ja, så går det när man jobbar. Man kan inte alltid vara med på allt.

Nu måste jag skutta i säng. Upp klockan 06 imorgonbitti och jag hoppas faan att det är fint väder för jag måste cykla. Usch, den tiden. Nå, ska bli roligt att ha min fösta öppning imorgon. Bäst att ta åt sig allt. Prov den 9e maj. Mer om det en annan dag. Nu sängen.

Sova, vakna, cykla, jobba, cykla, hem till pappa och städa inför valborgsfesten. Lördagkväll.. Vad gör jag då? ;)

Kommentarer
Postat av: ewe

Var nog lika att du var hemma och hade lite för dig, var ungefär fem pers på insomnia, cpvakt som jobbade, halva stället var överens om att det var hennes fel ;D

2008-04-26 @ 16:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0