Lööööördag!

Hej lördag! Nu är klockan lite över nitton och jag känner mig pigg och glad. Trots att jag knappt kunde ta mig upp ur sängen i morse och släpa mig till jobbet. Efter mycket slit på jobbet åkte jag buss hem. Jag och mamma bakade pizza och den blev grymt god. Man kan faktist göra goda vegopizzor också. Till de drack vi varsin folkis och syster fick cola. Sedan satt vi och glodde igenom en hel bunt med gamla svartvita foton som jag och Louise tog hem från pappa igår. Ja, våran far var fotograf en gång i tiden. En riktigt trevlig middag. Inte så ofta som vi tre sitter ner tillsammans och äter. Men vad ska jag hitta på nu? Mina vänner är i Sävast på sushi och party. Bestämde mig för att avstå eftersom jag jobbar imorgon. Mjam. Sen är jag ledig och då har jag genomgått en hel arbetsvecka igeeen.

Pratade med Bettan igår. Hon är som en liten sol. Hon skulle minsann kolla upp hur hon jobbade nästa helg för att se om det var lägligt att jag kunde komma. Tänk, om en vecka kanske jag är i Örebro och röjjer! Fan vad nice!

Nä, nu ska jag hitta på något. Snacka lite skit med syster och Henrik kanske. Eller en promenad, eller hyra film, eller eller eller typ något. Hejdå lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0