LÖÖÖÖÖÖÖN!

Auuuuuuughhgh. Det är kaos i min hals. De svider och gör ont när man sväljer. Ute skiner solen och jag som trodde jag skulle få vara ledig idag, men nejdå. Igårkväll ringde Rickard och baaad miiig, att snäälla Emma du måste komma och jobba imorgon, någon är sjuk. Men jag tänkte att vafan, självklart! MER pengar åt mig, haha. OCH IDAG! IDAG HAR JAG FÅTT LÖN! Igår var jag runt på stan i fem timmar och provade kläder och skor och jackor. La undan en hel del men eftersom jag nu börjar 11.30 hinner jag inte mer än in till stan och hämta ut skinnjackan och möjligtvis något annat.

Hoppas att min hals reder sig, aaaaaaarhhhhhhh bråttom nu! Hur fan lyckas jag med att stressa helatiden? Jag klev fan upp halv sju! Och gud så trött jag är.. jaja, är hemma om 12 timmar. Känns ju inte alls som en evighet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0