Livsglädje!


Åh. Ännu en ljuvlig dag. Promenerat runt runt i Luleå på torra gator i svarta tygskor. Jag riktigt dansade runt på vägarna. Sprudlande glädje. När humöret ändå var på topp så gav jag mig på en storstädning. Poppade Scaburbian på högsta volym och bytte gardiner, bäddade rent och dammsög. Plockade runt med alla böcker och grejjer och donade och hade mig. En hundpromenad och en sväng på konsum. Efter allt slit och släng lagade jag en näringsrik middag och såg på film med syster. Sedan blev det invigning för årets cykeltur. Jag och Louise hojjade till kvantum och köpte frukt och ett te som luktade gudomligt. Te och grape till kvällsfika. Åhhhhh vad jag mår idag. Ska snart krypa ner i min renbäddade säng och läsa vidare på min nya bok! Imorgon väntar PU-Samtal. SPÄNNANDE! Jag blir lite nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0